Sådan får din lokale virksomhed (endelig)
Succes med Facebook-annoncering
(Uden at det fjerner fokus fra din rigtige forretning)
Tror du også at Facebook-annoncering er svært?
Fra: Morten Elm
Emne: Sådan får du masser af kunder (uden at sælge)
Jeg har et spørgsmål til dig!
Har du allerede prøvet Facebook-annoncering...

... uden succes?

Eller har du ikke turde kaste dig ud i det...

... af frygt for, at det vil være alt for kompliceret

(og tager for meget tid fra din "rigtige" forretning)?
Sådan behøver det ikke at være!
For Facebook-annoncering kan give dig masser af kunder i din lokale forretning...

... helt uden at du behøver at "sælge".

Og så er det den målrettede markedsføring, der giver mest værdi for dine penge.

Der er mindre konkurrence (og derved også lavere pris) end på f.eks. Adwords (specielt når vi snakker lokal annoncering). 

Samtidig så er resultaterne også meget sikrere (og mere forudsigelige) end med Google søgemaskineoptimering. Og du skal ikke vente i månedsvis på dem.
Virker det der med Facebook-annoncering meget kompliceret?
Så bare rolig.

Du behøver kun kende 20 % af funktionerne...

... for at mestre 95 % af Facebook-annonceringen.

Og mon ikke 95 % er nok for at du kan overhale alle dine lokale konkurrenter?

Det er dog ikke nok bare at sende Facebook-trafik til dit website...

... og så krydse fingre (og håbe det bedste).
Du skal bruge den rette taktik!
For hvis du vil have succes med Facebook-annoncering...

..er Facebook faktisk kun det første trin i en 3-trins raket.

De to andre trin foregår på dit website.

Og har du ikke har disse to trin med...

... får du med stor sandsynlighed ikke succes!

Jeg er sikker på, at du kan få succes med Facebook-annoncering...

... og få masser af kunder i din butik på "autopilot".
Det kræver bare den nødvendige viden!
Derfor har jeg sammensat et kursus til dig.

Et kursus, der lærer dig alt hvad du behøver at vide om Facebook-annoncering...

... samt de to andre trin i 3-trins raketten.

Men vigtigst af alt!

Du lærer kun det, som du rent faktisk har brug for.

For du har sikkert andet at brugbare din dyrebare tid på end at nørde med Facebook. Ikke sandt?

For dig er det resultaterne der tæller. Har jeg ikke ret?

Jeg er sikker på, at mit kursus er det, der en gang for alle giver dig og din lokale virksomhed succes med Facebook.

Men skulle jeg tage fejl...

... så får du naturligvis alle dine penge tilbage.
For jeg vil kun have tilfredse kunder!
Kurset hedder "Lokal FB Funnels".

Og hvis du vil vide mere om det, så kig her på siden.
Morten
Gary Vaynerchuk
"The most under-priced ad product right now is Facebook advertising. If you had to sell to feed your children, you would put your money there."
Det komplette kursus
der giver dig succes med Facebook-annoncering
Følg 3-trinsraketten og sammensæt den perfekte Facebook-kampagne

Introduktion

Inden vi går i gang, skal vi have helt styr på, hvorfor Facebook-annoncering ikke bare kan stå alene.

Og så lærer du, hvorfor livstidsværdien for en kunde sandsynligvis er større, end du regner med.
Introduktion

Modul 1: Lokkemad

Du kan ikke bare smide en annonce på Facebook, der skriger "køb". I stedet skal du bruge den rette lokkemad til at få de potentielle kunder ind i din forretning.

I dette modul lærer du at finde den perfekte lokkemad til netop din virksomhed.

Vi skal også kigge på din drømmekunde. Og hvordan du bruger to psykologiske faktorer til at få flere salg.
Lokkemad

Modul 2: Funnel

Hvis du vil sælge, skal du ikke bruge et traditionelt website. I stedet skal du opsætte en god funnel.

Du lærer hvad forskellen på et website og en funnel er. Og du lærer, hvordan du opsætter den perfekte funnel til din lokale virksomhed. 
Funnel

Modul 3: Facebook

Efter de indledende øvelser er det nu blevet tid til at skabe den perfekte Facebook-annonce.

Vi skal kigge på, hvordan du vælger den helt rette målgruppe. Og hvordan du skriver en god annonce-tekst.

Og når der er styr på det, lærer du om retargeting og kopiering af dine bedste kunder.

Endelig skal vi kigge på, hvordan du tester og efterfølgende finder de annoncer, der virker bedst.
Facebook
Mark Twain
"Many a small thing has been made large by the right kind of advertising"
4 myter om Facebook-annoncering
Der findes masser af (forkerte) myter om Facebook-annoncering.
Her er 3 som jeg meget gerne vil aflive.

Myte #1: Facebook-annoncering virker ikke

Har du prøvet Facebook-annoncering - uden at få succes? Så skyldes det formodentlig, at du ikke har tænkt det ind som en helhed i din markedsføring. For det er ikke nok bare at sende Facebook-trafikken til dit website (og så bare håbe på det bedste). Du skal også vide, hvad du gør med den efterfølgende. Derfor er Facebook-annoncering da også kun et enkelt ud af tre trin i kurset "Lokal FB Funnels".
Myte

Myte #2: Facebook-annoncering er dyrt

Det er korrekt, at Facebook-annoncering kan være dyrt - hvis du ikke ved, hvad du gør. Men med den rette målretning mod dine kerne-kunder er Facebook-annoncering langt billigere end f.eks. Adwords. Og samtidig har du mulighed for at teste alt fra målgrupper til annonceformat, således at du kan finde de billigste annoncer. Alt sammen noget, som du naturligvis lærer i kurset "Lokal FB Funnels".

Myte #3: Facebook-annoncering kræver mange penge

En Facebook-kampagne behøver ikke at koste flere tusinde kroner. Faktisk kan du komme i gang for kun 25 kroner om dagen. Og i løbet af en dag eller to, så har du svar på, om din annonce er en succes. Når du så har fundet den perfekte annonce, kan du skalere din Facebook-kampagne til et højere niveau. Noget som du lærer at gøre på den korrekt måde i kurset "Lokal FB Funnels".

Myte #4: Facebook-annoncering er kompliceret

Facebook-annoncering kan være kompliceret - hvis du insisterer på at lære alt. Men det er faktisk ikke nødvendigt. For i stedet for at grave dig ned i ethvert hjørne af Facebook, lærer du i kurset "Lokal FB Funnels" kun de dele, der er nødvendige for rent faktisk at få succes. Så du i stedet kan fokusere på den del af din forretning, der rent faktisk giver dine kunder (og dig) værdi.
SLÅ TIL NU OG 
EN RÆKKE BONUSSER
Bonus 1 # Lukket Facebook-gruppe
Selvom du får en grundig gennemgang af alt, hvad du behøver at vide om Facebook-annoncering...
... så ved jeg også godt, at du sikkert vil sidde tilbage med spørgsmål alligevel.
Derfor får du også mulighed for at blive medlem af en lukket Facebook-gruppe, hvor vi hjælper hinanden med at blive bedre til Facebook-annoncering, funnels og lokkemad.
Bonus 2 # Komplet lokal FB funnel skabelon
Den rette funnel er et vigtigt skridt på vejen mod at få succes med Facebook.
Derfor får du også en Click Funnels skabelon, som du på få minutter (og uden nogen teknisk viden) kan tilpasse præcis til din virksomhed.
Bonus 3 # Lokal FB funnels tjekliste
Det kan godt være en smule overvældende at skulle sætte en hel Facebook-kampagne op for din lokale virksomhed. 
Men med tjeklisten i hånden bliver du taget igennem samtlige skridt - så du ikke glemmer noget.
Bonus 4 # Sådan undgår du at din Facebook annonce-konto bliver lukket
Facebook har mange regler og retningslinjer. Og det er ikke dem allesammen, der er lige logiske.
I denne guide gennemgår jeg derfor alle de mange faldgrupper - så du undgår at få din Facebook-annoncekonto lukket.
Bonus 5 # De 5 næste emails
Din email-liste er guld værd. Hvis du ellers forstår at udnytte den.
Derfor giver jeg dig opskriften på, hvordan du med kun 5 emails kan få læseren til at tage handling - og f.eks. udnytte din lokkemad.
Få det komplette Facebook-kursus plus de mange bonusser for kun...
kr. 2.900
(eller 5 månedlige afdrag af kr. 580)
Husk! 100 % tilfredshedsgaranti (eller pengene tilbage)
© Morten Elm (Loco Media), N. J. Fjords Alle 20, 1957 Frederiksberg C # CVR: 32005772